.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قيمت قبر در گرگان گرانتر از واحد تجاري

افزايش قيمت قبر در گرگان درحاليست که قيمت يک متر مربع قبر در آرامستان مرکز استان گرانتر از قيمت يک متر مربع واحد تجاري در برخي نقاط شهر مرکز استان است.
عضو شوراي شهر گرگان عصر دوشنبه با انتقاد از نابساماني موجود در اين بخش در گرگان افزود: تعدد مديريت در آرامستان گرگان از سوي نهادهاي مختلف مانند، شهرداري، اوقاف، هيئت امنا و .. موجب سودجويي از سوي برخي افراد شده است. عبدالرضا چراغعلي افزود: اين امر موجبات سودجويي بسياري از افراد حقيقي و حقوقي و آسيبهاي زيادي را براي شهروندان گرگاني فراهم آورده است.
وي اظهار داشت: به عنوان مثال بعضي از قبرها تا مبلغ 60 ميليون ريال خريد و فروش شده اند و به اين ترتيب يک متر مربع از قبرستان گرگان گرانتر از يک متر مربع از يک واحد تجاري در خيابانهاي شاليکوبي و ... است.
عضو شوراي شهر گرگان بيان داشت: بررسي آمار فوت شدگان و نگاهي اجمالي به علل فوت شهروندان گرگاني در ماههاي اخير بسيار تامل برانگيز به نظر مي رسد.
عکس تزئيني است
چراغعلي افزود: به عنوان مثال در تير ماه سال جاري حدود گواهي فوت ??? نفر در آرمستان گرگان ثبت شده است که از اين تعداد 80 نفر مرد و 54 نفر زن بوده اند.
وي گفت: از نکات قابل توجه در اين آمار، خودکشي دو مرد، فوت 11نوزاد بود و تعداد زيادي نيز براثر سرطان و سکته قلبي فوت شده اند.
وي خاطرنشان کرد: مطابق اعلام قبلي مسئولان امر، ظرفيت آرامستان گرگان از سالها پيش کامل شده است و در اکثر قبرهاي جديدي که حفر مي شود، استخوان اموات سالهاي قبل پيدا مي شود.
عضو شوراي شهر گرگان خاطرنشان کرد: در سالهاي گذشته هر بار که موضوع انتخاب قبرستان جديد و تبديل امامزاده عبدالله به يک مرکز فرهنگي و محل همايشهاي مذهبي مطرح شده با واکنشهاي تند برخي افراد ذي نفوذ روبرو شده است.
وي خواهان توجه ويژه مسئولان امر براي رفع مشکلات فراروي اين بخش شد./ابتكار


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.